Ο πλανήτης αποφάσισε να πλυθεί (ξανά)

..μια και εμείς δεν θέλουμε να τον καθαρίσουμε. Θα μπορούσε να είναι η θετική μετάφραση για το τσουνάμι. Όχι? Εγώ πάντως έτσι αποφάσισα να το δω. Είναι όπως εμείς αποφασίζουμε να κάνουμε ξεκαθάρισμα στα πράγματά μας γιατί μπουχτίσαμε. Μόνο που αυτό είναι σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα απ’ότι αντέχουμε.
Πόσο να αντέξει κι ο πλανήτης όλα αυτά τα – γνωστά σε όλους εμάς ως «χρήσιμα» – υλικά αγαθά?

Το πιο τρομακτικό βέβαια ήταν πώς αντέδρασαν οι κάτοικοι. Που τραβούσαν το γεγονός με κάμερα. Να έχω να το θυμάμαι βρε παιδί μου ή, ακόμη καλύτερα, να το πουλήσω για κάνα φράγκο (γιεν στη συγκεκριμένη περίπτωση) για να ικανοποιηθούν και οι ανά τον κόσμο τρομολάγνοι..
Εντάξει, δέχομαι ότι η λήψη του τσουναμιού θα βοηθήσει την επιστήμη σε περαιτέρω κατανόηση του φαινομένου (όπως μου ανέφερε φίλη φυσικός), αλλά να τραβάς τη συνάδελφο που τρέμει από φόβο την ώρα που τρέμει το κτίριο..
Τι να πει κανείς? Μάλλον όσο πιο οργανωμένη η κοινωνία τόσο πιο απάνθρωποι εμείς.
Ας ελπίσουμε ότι με αυτά τα «ταρακουνήματα» θα ξαναγίνουμε κάποια στιγμή άνθρωποι..

About tsouhtra

μόνο να μην καταπιώ το σάλιο μου... Δείτε όλα τα άρθρα του/της tsouhtra

3 responses to “Ο πλανήτης αποφάσισε να πλυθεί (ξανά)

  • yannidakis

    επετρεψε μου να αρχισω απο το τελος λεγοντας πως κανενας δε θα ξαναγινει «ανθρωπος» με κανενα τσουναμι..
    αλλα πρεπει να σου πω οτι παρατηρησα κι εγω το γεγονος που σημειωνεις στο κειμενο. Πρεπει να ηταν η πιο hitgh-tech θεομηνια που εχει γινει ποτε! Ιαπωνια γαρ.. οχι Ινδονησια με κανενα βιντεακι κι αυτο απο τουριστα απο σποντα..
    Δεν ξερω τλκ τι εχει μεγαλυτερη σημασια, ξερω ομως πως αν κοιταξεις εντελως ψυχραιμα το ζητημα, ο κοσμος ενωνεται μετα απο τετοια γεγονοτα. Κρατα κι αυτο σαν μια ακτινα ανθρωπιας :[

  • yannidakis

    «καταχώρηση τσι μέρας» για την Κυριακή σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η καταχώρηση σου τούτη.
    Καληνωρίσματα :[

Σχολιάστε